Kto si myslí, že mu to myslí nech sa zamyslí ...

Autor: Milan Zeman | 19.1.2013 o 17:54 | (upravené 15.9.2014 o 16:31) Karma článku: 6,77 | Prečítané:  634x

Nielen sympatickým výzorom, ale hlavne svojou charizmou a ohľaduplným správaním ma zaujal  mladý, plavovlasý muž v spoločnosti kde pracujem. Nakoľko moja zvedavosť neutíchala, spýtal som sa jedného dňa služobne staršieho kolegu, aby mi o ňom niečo povedal. „Peter sa volá a je na inej frekvencii, ako my ostatní“, odpovedal mi pohotovo.

Pozastavil som sa nad hodnotením  „je na inej frekvencii“ v jeho odpovedi. Čo sa za tými slovami skrýva?... Rozumieme, alebo nemáme vôbec predstavu, čo tým myslel? Mozog...rozum...myseľ...vedomie a teraz ešte aj frekvencia, kto sa má v tom vyznať?

Pamätám si akoby to bolo včera. Chodil som do siedmej triedy ZDŠ. Jedného dňa na hodinu fyziky učiteľ priniesol sklenenú, vákuovo uzavretú trubicu, v strede ktorej bolo priečne upevnené koliesko s lopatkami podobne, ako na kolese vodného mlyna. Na prvý pohľad nič zvláštne až do chvíle, pokiaľ si prvý z nás na pokyn učiteľa nepriložil svoje čelo k trubici pevne uloženej v stojane postavenom na stole a začal sústredene premýšľať. Po chvíli sa koliesko v trubici začalo otáčať. Situácia sa u každého z nás opakovala s tým rozdielom, že rýchlosť otáčania kolieska bola priamo úmerná intenzite myslenia. Tento jednoduchý pokus nám dokazuje prítomnosť takzvanej Tachyonovej energie mysle, ako ju odborne nazývame.  V starovekom Egypte boli na základe jej poznania objavené a v praxi používané vyspelé technológie, ktoré sú pre nás dodnes veľkou a nepochopiteľnou záhadou.

Ako každá energia i táto sa prejavuje určitou frekvenciou a rýchlosťou šírenia, ktorá je dvadsaťsedemkrát vyššia, ako rýchlosť svetla. Svoju intenzitu mení nielen na základe krátkodobých podnetov, ale dlhodobo aj podľa schopnosti človeka učiť sa, správne vnímať a vyhodnocovať životné situácie a udalosti, ktoré nám vstupujú do života. U zdravo vyvíjajúceho sa človeka intenzita Tachyonovej energie rastie, naopak môže stagnovať dokonca i klesať. V súčasnosti je úplne bežným javom , že energia mysle malých detí sa prejavuje vo vyššej intenzite ako je tomu v prípade dospelých. V tejto súvislosti to jednoducho a veľmi múdro pomenovala Adela Banášová v jednej predvianočnej televíznej relácii: „Deti sú múdre, sprostieť začnú až vtedy, keď ich dospelí zoberú do parády“.

A prečo o tom píšem? Z jednoduchého a praktického dôvodu. Od rozsahu energie našich myslí sa odvíja objem všetkých našich vedomostí, schopností i kvalita medziľudských vzťahov. Inými slovami vyjadrené: neschopnosť, nevedomosť, nepochopenie, nedorozumenia a na strane druhej úspech, poznanie, porozumenie i schopnosť empatie sú priamo úmerné intenzite energie našich myslí.  

Ale čo tie ostatné výrazy: mozog, rozum, intelekt,  vedomie, podvedomie, alebo dokonca šiesty zmysel?! Sú to len synonymá, alebo ...  ? Hľadanie odpovede, milí čitatelia, nechám na Vás. Verte, že sa nejedná len o teoretické filozofovanie, ale o hľadanie pravdy a pochopenie skutočnej podstaty a zmyslu života, ktoré nám môže dať odpovede na mnohé otázky a nejasnosti v našich každodenných životoch.

Známy psychoterapeut MUDr. Savčenko na jednej svojej prednáške, aj keď s určitou dávkou humoru, povedal: „Počas štúdia i lekárskej praxe som bol veľakrát aktívne prítomný pri pitvách, ale v mozgu som nikdy žiadnu myšlienku nenašiel.“

 

Páčil sa Vám tento článok? Pridajte si blogera medzi obľúbených a my Vám pošleme email keď napíše ďalší článok
Pridaj k obľúbeným

Hlavné správy

EKONOMIKA

Učiteľ, ktorý sa rád hral. Ako sa Milan Reindl stal dizajnérom Lego Technic

Nevyštudoval techniku ani dizajn. Napriek tomu sa stal jedným z jedenástich dizajnérov Lego Technic. Len vďaka tomu, že si rád z lega skladal veci, na ktoré nemal návod.

DOMOV

Smer chce byť politicky nekorektný aj robiť poriadky v osadách

Novými podpredsedami sú Blanár a Žiga.

SVET

Výbuchy pri štadióne v Istanbule zabili najmenej 13 ľudí

K explóziám došlo hodinu po zápase medzi Besiktasom a Bursasporom.


Už ste čítali?